Interaktivni seminar: Metode i funkcije u kancelarijskom poslovanju

mar 21, 2022 | Aktivnosti, Novosti

INTERAKTIVNI SEMINAR

METODE I FUNKCIJE U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

ULOGA I ZNAČAJ PRIMJENE PROPISA U PRAKSI

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM ARHIVSKOM GRAĐOM

TRADICIONALNO I ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE

e-PISARNICA I e-ARHIVA

PRAKTIČNA ZNANJA, ISKUSTVA I SLUČAJEVI IZ PRAKSE

Vlašić

13. – 15.04.2022.

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

CILJEVI I SVRHA

  • Zakonski okvir obavljanja kancelarijskog poslovanja – primjena propisa
  • Interno i eksterno upravljanje dokumentacijom elektronskim putem
  • Primjena IT tehnologija u skladu sa propisima
  • Pravilna i propisna službena komunikacija elektronskom poštom
  • Upoznavanje sa elektronskim potpisom u praksi
  • Upravljanje dokumentacijom od nastanka do uništenja ili arhiviranja
  • Tajnost podataka – određivanje i zaštita
  • Upoznavanje sa pravnim okvirima pečata i faksimila
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

SADRŽAJ

  • Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko – arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijskog poslovanja
  • propisi, načela, evidencije, arhiviranje
  • Akti upravnog postupka
  • definicija, evidentiranje i postupanje
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Pečat i faksimil
  • ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga
  • Uništavanje registraturne građe
  • svrha i značaj
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
  • e-Pisarnica
  • upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • e-Pisarnica
  • podrška za rad od kuće
  • e-Arhiva
  • pohrana i čuvanje
  • Elektronski potpis
  • primjena u skladu sa propisima
  • Vrste i načini zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Primjena EU standarda i normi

PREDAVAČ

Azemina Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 – 10:00

10:00 – 16:00 srijeda    13.04.2022.

09:30 – 16:00 četvrtak  14.04.2022.

09:00 – 11:00 petak      15.04.2022.

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 31.03.2022.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 06.04.2022.