INTERAKTIVNI SEMINAR
METODE I FUNKCIJE U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
ULOGA I ZNAČAJ PRIMJENE PROPISA U PRAKSI
POSTUPAK SA OSJETLJIVOM ARHIVSKOM GRAĐOM
TRADICIONALNO I ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE
e-PISARNICA I e-ARHIVA
PRAKTIČNA ZNANJA, ISKUSTVA I SLUČAJEVI IZ PRAKSE
Vlašić
13. – 15.04.2022.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
- Zakonski okvir obavljanja kancelarijskog poslovanja – primjena propisa
- Interno i eksterno upravljanje dokumentacijom elektronskim putem
- Primjena IT tehnologija u skladu sa propisima
- Pravilna i propisna službena komunikacija elektronskom poštom
- Upoznavanje sa elektronskim potpisom u praksi
- Upravljanje dokumentacijom od nastanka do uništenja ili arhiviranja
- Tajnost podataka – određivanje i zaštita
- Upoznavanje sa pravnim okvirima pečata i faksimila
- Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ
- Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko – arhivskih poslova
- Osnove kancelarijskog poslovanja
- propisi, načela, evidencije, arhiviranje
- Akti upravnog postupka
- definicija, evidentiranje i postupanje
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Pečat i faksimil
- ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
- Arhivska knjiga
- Uništavanje registraturne građe
- svrha i značaj
- Pravila pisane i elektronske komunikacije
- Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
- e-Pisarnica
- upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
- e-Pisarnica
- podrška za rad od kuće
- e-Arhiva
- pohrana i čuvanje
- Elektronski potpis
- primjena u skladu sa propisima
- Vrste i načini zaštite tajni
- Postupanje sa tajnim aktima
- Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur – Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 – 10:00
10:00 – 16:00 srijeda 13.04.2022.
09:30 – 16:00 četvrtak 14.04.2022.
09:00 – 11:00 petak 15.04.2022.
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
- Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 31.03.2022.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 06.04.2022.