INTERAKTIVNI SEMINAR
EFIKASNIJI I BRŽI RAD KROZ PRIMJENU NAPREDNOG KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
VEZA SA NIZOM DRUGIH PROPISA
PROŠIRIVANJE I PROVOĐENJE U SKLADU SA SAVREMENIM PROPISIMA I OKRUŽENJEM
IT TEHNOLOGIJE U ADMINISTRATIVNIM POSLOVIMA
POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA
Neum
28. – 30.09.2022.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
- Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i privrednim društvima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa aktima od njihovog nastanka (prijema) do otpreme i arhiviranja
- Unapređenje i poboljšanje efikasnosti obavljanja kancelarijskog poslovanja uvođenjem elektronskog kancelarijskog poslovanja uz primjenu elektronske identifikacije u internoj i eksternoj komunikaciji
- Posebni ciljevi se svode na proširivanje i sprovođenje postupka kancelarijskog poslovanja – prijem dokumenata i klasifikaciju materijala, sređivanje arhive i dokumentacije, vođenje evidencije i dostavljanje pošte, arhiviranje dokumentacije i slično
- Uključivanje polaznika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktičnih primjera, što doprinosi sticanju novih znanja i vještina
SADRŽAJ
- Načela kancelarijskog poslovanja
- Organizacija pisarnice
- Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
- Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
- Klasifikacija predmeta i akata
- Zavođenje predmeta i akata
- Knjige evidencije
- Administrativno-tehnička obrada akata
- Sastavni dijelovi akta
- Upotreba faksimila i pečata na aktima sa faksimilom
- Interna dostava predmeta i akata
- Vraćanje predmeta pisarnici
- Razvođenje predmeta i akata
- Otpremanje pošte
- Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
- Čuvanje dokumentacije u elektronskom obliku
- Zaštita tajnih podataka i službene tajne
- Arhiviranje dokumentacije
- Rukovanje arhiviranim predmetima
- Evidentiranje arhivirane dokumentacije
- Lista kategorija registraturne građe sa rokovima čuvanja
- Izdvajanje i uništavanje bezvrijedne dokumentarne građe
- Predaja i preuzimanje dokumentacije
- Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
- Organizacija rada i prijema stranaka, radne prostorije
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
- Elektronsko kancelarijsko poslovanje: e-pisarnica i e-pošta
PREDAVAČ
Azemina Hujdur – Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
RASPORED RADA
09:30 – 16:00 srijeda 28.09.2022.
09:30 – 16:00 četvrtak 29.09.2022.
09:00 – 11:00 petak 30.09.2022.
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
- Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
- Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojed
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 14.09.2022.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 22.09.2022.
KONTAKT INFORMACIJ
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH
Preuzeto sa akta.ba