Opis posla
Prijave internih i eksternih kandidata su dobrodošle. Za sva slobodna radna mjesta IOM-a, prijave kvalifikovanih i kvalifikovanih kandidata prvog reda razmatraju se prije prijava kvalifikovanih i kvalifikovanih kandidata drugog reda u procesu selekcije. Za potrebe ovog konkursa, interni kandidati se smatraju kandidatima prvog reda.
Osnovan 1951. godine, IOM je vodeća međuvladina organizacija u oblasti migracija i blisko sarađuje sa vladinim, međuvladinim i nevladinim partnerima. IOM je posvećen promoviranju humane i uređene migracije za dobrobit svih. To čini pružanjem usluga i savjeta vladama i migrantima.
Pod općim vodstvom Nacionalnog službenika za projekte i direktnim nadzorom Višeg projektnog saradnika/koordinatora, nositelj dužnosti će podržati implementaciju projektnih aktivnosti u okviru IOM-ovog portfelja za socijalnu koheziju i otpornost.
Odgovornosti
- Podrška cjelokupnoj implementaciji i praćenju projektnih aktivnosti, uključujući česte terenske posjete ciljnim lokacijama projekta.
- Budite odgovorni za svakodnevnu korespondenciju projekta, razmjenu informacija i arhiviranje, osiguravajući poduzimanje odgovarajućih naknadnih radnji. Pomozite u ažuriranju projektnih datoteka.
- Podrška administrativnoj koordinaciji implementacije projekta, uključujući vezu s različitim organizacionim jedinicama i vanjskim partnerima radi pokretanja zahtjeva, dobijanja potrebnih odobrenja, procesa i praćenja administrativnih radnji, itd.
- Praćenje aktivnosti/budžeta granta; provjeri dostupnost sredstava; dobiti potrebno odobrenje i ažurirati informacije vezane za budžet.
- Organizirati sastanke u lokalnim zajednicama, kao i radionice i treninge sa projektnim partnerima i korisnicima, prema zahtjevima projekta.
- Koordinirati aktivnosti vezane za komunikaciju sa projektnim timovima i IOM implementacijskim partnerima u lokalnim zajednicama.
- Potražite, kompajlirajte, sumirajte i prezentirajte informacije/podatke o specifičnim temama projekta.
- Izraditi izvještaje o statusu, identifikovati nedostatke u implementaciji i skrenuti pažnju na njih supervizoru.
- Nacrti korespondencije, izvještaja, informativnih bilješki, grafika, statističkih tabela, prezentacija i drugih oblika dokumentacije na engleskom i lokalnom jeziku, uključujući prijevod, kada je to potrebno.
- Odgovarati na opšte zahtjeve za informacijama i upite; postaviti i održavati fajlove/zapise.
- Obavljati druge srodne dužnosti prema dodijeljenim im poslovima.
Kvalifikacije
Obrazovanje
- Školska diploma sa pet godina relevantnog iskustva; ili,
- Diploma političkih ili društvenih nauka, razvojnih studija, ljudskih prava ili srodnih oblasti od akreditovane akademske institucije sa tri godine relevantnog profesionalnog iskustva.
Akreditirani univerziteti su oni koji su navedeni u UNESCO-voj Svjetskoj bazi podataka visokog obrazovanja .
Iskustvo
- Prethodno iskustvo na sličnim pozicijama koje uključuju rad sa zainteresovanim stranama na nivou zajednice, uključujući OCD i vladine institucije.
- Prethodno iskustvo u organizaciji i podršci dijaloga u zajednici koji se odnosi na njegovanje kohezije i povjerenja u lokalnim zajednicama.
- Prethodno radno iskustvo na projektima vezanim za socijalnu koheziju i otpornost.
- Prednost je prethodno radno iskustvo u međunarodnim humanitarnim organizacijama, nevladinim ili vladinim institucijama/organizacijama u multikulturalnom okruženju
Vještine
- Odlične sposobnosti planiranja i organizacije.
- U stanju je da odredi prioritete u radu, obavlja više zadataka i poštuje rokove.
- Dobre usmene i pismene komunikacijske vještine na engleskom i lokalnom jeziku.
- Poznavanje finansijskih i nabavnih pravila i procedura.
- Poznavanje SAP-a i IOM-a finansijskih pravila i propisa o nabavci je velika prednost.
- Jaka kompjuterska pismenost i poznavanje Microsoft Windows i MS Office aplikacija (posebno Excel).
- Jake interpersonalne vještine i fleksibilnost, odgovornost, integritet, timski rad, samomotivacija.
- U stanju da radi sa malo nadzora, fokusiran, dobro organizovan, orijentisan na detalje.
Jezik
Za ovu poziciju potrebno je tečno poznavanje engleskog jezika (usmeno i pismeno) i jednog od tri službena jezika koji se govore u BiH.
Zvanični jezici IOM-a su engleski, francuski i španski.
Poznavanje potrebnih jezika biće posebno ocijenjeno tokom procesa selekcije, što može uključivati pismenu i/ili usmenu procjenu.
Potrebne kompetencije
IOM-ov okvir kompetencija možete pronaći na ovom linku . Kompetencije će se ocjenjivati tokom procesa selekcije.
Vrijednosti – svi članovi osoblja IOM-a moraju se pridržavati i pokazati ove tri vrijednosti:
- Inkluzija i poštovanje različitosti: Poštuje i promoviše individualne i kulturne razlike. Podstiče različitost i inkluziju.
- Integritet i transparentnost: Održava visoke etičke standarde i djeluje na način u skladu s organizacionim principima/pravilima i standardima ponašanja.
- Profesionalizam: Pokazuje sposobnost da se radi na sabran, kompetentan i posvećen način i pažljivo prosuđuje u suočavanju sa svakodnevnim izazovima.
- Hrabrost: Pokazuje spremnost da se zauzme stav o pitanjima od značaja.
- Empatija: Pokazuje saosećanje prema drugima, čini da se ljudi osećaju sigurno, poštovano i pošteno tretirano.
Osnovne kompetencije – indikatori ponašanja (nivo 1)
- Timski rad: Razvija i promoviše efikasnu saradnju unutar i između jedinica radi postizanja zajedničkih ciljeva i optimizacije rezultata.
- Isporuka rezultata: proizvodi i isporučuje kvalitetne rezultate na servisno orijentisan i pravovremen način. Da li je orijentisan na akciju i posvećen postizanju dogovorenih rezultata.
- Upravljanje i razmjena znanja: Kontinuirano nastoji učiti, dijeliti znanje i inovirati.
- Odgovornost: preuzima odgovornost za postizanje prioriteta Organizacije i preuzima odgovornost za sopstvene akcije i delegirani posao.
- Komunikacija: Podstiče i doprinosi jasnoj i otvorenoj komunikaciji. Objašnjava složene stvari na informativan, inspirativan i motivirajući način.
Bilješke
- Svaka ponuda koja se daje kandidatu u vezi sa ovim oglasom za radno mjesto podliježe potvrdi finansiranja.
- Ovaj proces odabira može se koristiti za osoblje na sličnim pozicijama u različitim stanicama. Preporučeni kandidati će imati pravo da budu imenovani na sličnu poziciju na period od 24 mjeseca.
- Ovo radno mjesto podliježe lokalnoj regrutaciji. Samo oni koji imaju važeću boravišnu i radnu dozvolu za zemlju u kojoj se nalazi ova pozicija imaće pravo na razmatranje.
- Imenovanje će biti predmet potvrde da je kandidat zdravstveno sposoban za imenovanje, provere prebivališta, vize i odobrenja od strane relevantne Vlade, gdje je to primjenjivo. Vakcinacija protiv COVID-19 će biti potrebna za osoblje IOM-a koje je IOM zaposlio ili na drugi način angažovao. Kao dio obaveznog medicinskog ulaska na dežurstvu, od kandidata će se tražiti da dostave dokaz o potpunoj vakcinaciji.
- IOM ima politiku nulte tolerancije na ponašanje koje je nespojivo sa ciljevima i ciljevima Ujedinjenih naroda i IOM-a, uključujući seksualno iskorištavanje i zlostavljanje, seksualno uznemiravanje, zloupotrebu ovlaštenja i diskriminaciju na osnovu spola, nacionalnosti, starosti, rase, seksualne orijentacije , vjersko ili etničko porijeklo ili invaliditet.
- IOM ne naplaćuje naknadu ni u jednoj fazi svog procesa zapošljavanja (prijava, intervju, obrada, obuka ili druga naknada). IOM ne traži nikakve informacije vezane za bankovne račune.
- IOM prihvata samo propisno popunjene prijave podnete putem IOM-ovog online sistema zapošljavanja. Online alat također omogućava kandidatima da prate status svoje prijave.
Za dodatne informacije i druge oglase za posao, dobrodošli ste da posjetite našu web stranicu: IOM Karijere i slobodna radna mjesta
Više na linku